Masih belum menemukan apa yang Anda cari? Masukkan kata kunci pencarian Anda untuk mencari artikel yang ada di Blog ini:

e mërkurë

Alkitab di HP Anda

Go Bible

For the glory of our Lord Jesus Christ and the furtherance of His Kingdom.

Go Bible is a Free Bible viewer application for Java mobile phones (J2ME MIDP 1.0 and MIDP 2.0).

Go Bible 2.2 Features:

  • Christ's Words in red
  • SMS scriptures
  • Bookmarks
  • History
  • Coloured themes
  • Fast search

There are two ways to get Go Bible onto your phone. The first and best option is to download Go Bible to your PC first and then transfer it from your PC to your phone if both your PC and phone support either USB, Infra-Red, or Bluetooth. The second option is to download Go Bible directly to your phone via WAP. This approach is more expensive as GPRS data charges in Australia are normally charged at 2/KB.

Two versions of Go Bible are provided. Go Bible 2.0 requires a MIDP 2.0 phone with Wireless Messaging API (for sending scriptures via SMS) whereas Go Bible 1.0 should run on most other phones. The entire Bible is approximately 1.4MB. Some phones have limits on the size of applications that can be stored on the phone such as 64KB, 96KB, or 128KB, therefore Go Bible is provided as separate applications, each containing a few books of the Bible. Go Bible 2.0 is divided into collections for phones that have 128KB or greater JAR size limits, whilst Go Bible 1.0 is suitable for phones that have 64KB JAR size limits. See the Supported Phones page for more information on the maximum application size for your phone.

If you have any comments or suggestions feel free to email me at jolon@onthenet.com.au, however I do get a lot of emails these days about Go Bible so it may take a couple of weeks before I respond.


Singkatnya download aja ke sini ya >>>>>...

0 komentar:

Doa Untuk Anda

Apakah Anda Ingin mendapat kiriman text Doa-Satu-Menit setiap hari ? Kirim Email Kosong ke : doa-satu-menit-subscribe@yahoo.com
Tetapi carilah dahulu Kerajaan Allah dan kebenarannya, maka semuanya itu akan ditambahkan kepadamu. (Matius 6:33)

Jika Kamu di Surabaya, Stay Tuned at

  • Bahtera Yuda at 96.4 MHz
  • Bethany FM at 93.8 MHz
  • Nafiri FM at 107.10 MHz

Firman Tuhan Untuk Anda

"Akulah roti hidup yang telah turun dari sorga. Jikalau seorang makan dari roti ini, ia akan hidup selama-lamanya, dan roti yang Kuberikan itu ialah daging-Ku, yang akan Kuberikan untuk hidup dunia." (Yohanes 6:51)




Akulah gembala yang baik dan Aku mengenal domba-domba-Ku dan domba-domba-Ku mengenal Aku sama seperti Bapa mengenal Aku dan Aku mengenal Bapa, dan Aku memberikan nyawa-Ku bagi domba-domba-Ku. (Yohanes 10:14-15)




“Kata Yesus kepadanya: "Akulah jalan dan kebenaran dan hidup. Tidak ada seorangpun yang datang kepada Bapa, kalau tidak melalui Aku.” (Yohanes 14:6)




Jawab Yesus: "Akulah kebangkitan dan hidup; barangsiapa percaya kepada-Ku, ia akan hidup walaupun ia sudah mati, dan setiap orang yang hidup dan yang percaya kepada-Ku, tidak akan mati selama-lamanya" (Yohanes 11:25-26)




Bukan kamu yang memilih Aku, tetapi Akulah yang memilih kamu. Dan Aku telah menetapkan kamu, supaya kamu pergi dan menghasilkan buah dan buahmu itu tetap, supaya apa yang kamu minta kepada Bapa dalam nama-Ku, diberikan-Nya kepadamu. (Yohanes 15:16)




“Janganlah hendaknya kamu kuatir tentang apapun juga, tetapi nyatakan lah dalam segala hal keinginanmu kepada Allah dalam doa dan permohonan dengan ucapan syukur. Damai sejahtera Allah, yang melampaui segala akal, akan memelihara hati dan pikiranmu dalam Kristus Yesus.” (Filipi 4:6-7)




-----000000------00000------00000---------